Introduzione di u catetere IV di alta pressione Antmed

U catetere IV chjusu di alta pressione Antmed hè un catetere IV 350 PSI cuncepitu specificamente per a tomografia computerizzata (CT), iniezioni di media di cuntrastu MR.Hè clinicamente pruvata più sicura per iniezioni di media di cuntrastu chì utilizanu injectors di putenza cù pressione massima di 350psi.I tecnulugii di cateteri IV chjusi d'alta pressione Antmed furnisce una cura è una sperienza megliu à i pazienti in modu efficiente è costuali.U catetere IV chjusu d'alta pressione hè integratu cù una piattaforma di stabilizazione morbida è flexible pensata per stabilità, cunfortu.Minimizza u muvimentu di cateteru è l'irritazione à u vasu.U catetere IV chjusu di alta pressione Antmed hà i seguenti vantaghji:
Trattamentu liscia.U sistema di catetere IV chjusu di alta pressione Antmed furnisce una fissazione sicura di cateteru è permette un prucessu di trattamentu ininterrottu, chì elimina i risichi di fallimentu di cateteru.Hè dotatu di inserimentu faciule è adattatu per adulti, zitelli è pazienti neonatali.U disignu di u prufilu bassu permette un angulu di ingressu più bassu è aiuta à stà à flussu à a pelle quandu assicuratu cù un vestitu di situ IV.Stu catetere hè assai accoltu da i clinichi.
Riduce i tentativi di inserimentu.Hè pensatu per riduce l'inserzione di hit-and-miss cunfirmendu l'entrata di u bastimentu, chì vi permette di stà cuncentratu nantu à u situ di inserimentu.U catetere IV chjusu di alta pressione Antmed aiuta à simplificà u prucessu di terapia IV è à rinfurzà a sicurità è a satisfaczione di i pazienti.
Inserzione di l'agulla senza fastidiu.Agulla manufatta angulata di precisione à doppia bisellu cù una parete fina per a massima nitidezza.Reduce l'incomodità di i pazienti è migliurà a rata di successu di venpuncture per i clinichi.
1

 

Sistema coordinatu di culore:Antmedcateter IV chjusu à alta pressionehè cuncepitu cù un sistema coordinatu di culore basatu nantu à a dimensione di calibre, facendu faciule distinguerà quale agulla hè necessariu.

One-stop Soluzione:Antmed furnisce una soluzione unica di iniettori di media di cuntrastu CT, MRI è DSA, siringhe angiografiche, linee di pazienti è cateteri IV d'alta pressione.

Senza lattice, sterile:I consumabili Antmed includenu una siringa angiografica, un tubu di cunnessione di pressione, un catetere IV chjusu à alta pressione, un dispositivu di inflazione, una siringa di cuntrollu, una siringa di culore, una valvula hemostasis, un trasduttore di pressione dispunibile senza lattice è sterilizzato ETO.

Aumentà a prutezzione contra l'esposizione di sangue è ferite da agulla:U mecanismu di sicurezza di l'agulla aiuta à prutege da i ferite da agulla.

Cappucciu protettivu per assicurà a pulizia

Opzioni dispunibuli

Antmedcateter IV chjusu à alta pressioneU sistema vene in diverse dimensioni è quantità da sceglie:

  • IV210103,18 GX 1.30", Verde, 160mm Tubu, 25per Box, 200 per casu 
  • IV210203,20 GX 1.10″, rosa, 160mm Tubu, 25per Box, 200 per casu 
  • IV210303,22 GX0,90″, Blu, 160mm Tubu, 25per Box, 200 per casu 
  • IV210043,24 GX 0.70", Giallu, 160mm Tubu, 25per Box, 200 per casu 

Scaricate i nostri opuscoli da u ligame sottu per più dettagli:

https://www.antmedhk.com/product-brochure/

Antmedcateter IV chjusu à alta pressionesò marcati CE è rispondenu à u standard internaziunale ISO13485 in ghjugnu 2022, avemu registratucateter IV chjusu à alta pressionein Corea di u Sud è ottenutu certificatu GMP.

I nostri prudutti sò stati venduti in più di 130 paesi è regioni in u mondu.Se vulete sapè di più nantu à i nostri prudutti è servizii, per piacè cuntattateci àinfo@antmed.com.Pruvateci, vi piacerà noi.Speremu à sente da voi subitu.A squadra Antmed hè sempre quì per aiutà.


Tempu di Postu: Sep-06-2022

Lasciate u vostru Messaghju: