Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à u sistema di doppia iniezione antmed CT

A tomografia computerizzata (CT) hè un strumentu di diagnosticu utile per a deteczione di malatie è ferite.Utiliza una seria di raghji X è un computer per pruduce una maghjina 3D di tessuti molli è osse.CT hè un modu indolore, non invasivu per u vostru duttore di salute per diagnosticà e cundizioni.Pudete avè una scansione CT in un hospitalu o centru di imaging.

I prufessiunali medichi utilizanu a tomografia computerizzata, cunnisciuta ancu com'è CT scan, per esaminà strutture in u vostru corpu.Una scansione CT usa i raghji X è l'urdinatori per pruduce l'imaghjini di una sezione trasversale di u vostru corpu.Piglia ritratti chì mostranu "fette" assai sottili di i vostri ossi, musculi, organi è vini sanguini in modu chì i fornituri di assistenza sanitaria ponu vede u vostru corpu in grande dettagliu.

CT

Pacientu chì entra in u scanner CT.

Chìhè aCT cuntrastu Media Injector?

L'injectors di cuntrastu sò dispositi medichi chì sò impiegati per injecting media di cuntrastu in u corpu per rinfurzà a visibilità di i tessuti per i prucessi di imaging medicale.Attraversu l'avanzamenti tecnologichi, sti dispusitivi medichi sò evoluti da semplici injectors manuali à sistemi automatizati chì ùn solu cuntrollanu precisamente a quantità di l'agentu di cuntrastu utilizatu, ma ancu facilitanu a raccolta di dati automatizata è e dosi persunalizati per ogni paziente individuale.Sti dispusitivi ponu cuntrullà a dosa di cuntrastu, registrà a quantità aduprata, accelera l'iniezioni per seguità cù scanners di tomografia computerizzata (CT) più veloce, è avvisanu i clinichi di periculi potenziali, cum'è embolismi di l'aria o extravasazioni.Ci sò alcune differenze chjave chì i cumpratori anu da esse cuscenti trà i sistemi di iniettore utilizati per l'angiografia, CT è imaging di risonanza magnetica (MRI).

Antmed hà sviluppatu injectors di cuntrastu specifichi per prucessi intravenosi in Tomografia Computed (CT) è Resonance Magnetic Imaging (MRI) è per prucessi intraarterial in intervenzione cardiaca è periferica.

CT1

Caratteristiche diAntmed CTInjectors di putenza

Rate di flussu

- Hè aghjustatu in passi di 0,1 ml.da 0,1 à 10 ml.Se u flussu di u flussu hè troppu altu per a vena utilizata pò causà un incrementu di pressione chì porta à a rupture venosa è l'extravasation resultante in i tissuti subcutaneous.

Pressione di consegna

325PSI per riduce u risicu di l'extravasazione: hè essenziale per pudè programà un limitu di pressione massima chì pò varià secondu a dimensione di a vena è u flussu di l'iniezione.Quandu u limitu di pressione hè righjuntu, u flussu di flussu hè ridutta è un avvisu lampeghja nantu à u screnu.L'operatore hà l'opzione di mette in pausa l'iniezione per verificà se l'extravasazione ùn hè micca accaduta.

Range di volumi

- Diversi volumi di saline di cuntrastu seranu richiesti dipendenu da l'area scansata, u protokollu di scansione è e cunsiderazioni di u paziente cum'è u pesu di u paziente è a funzione renale.Tutti l'injectors sopra anu una dimensione massima di a siringa di 200 ml per i dui lati di cuntrastu è saline.

Riscaldatore di siringa

- Per riduce a viscosità, u cuntrastu hè pre-riscaldatu à a temperatura di u corpu vicinu chì riduce l'effetti avversi.Una volta chì a siringa hè posizionata nantu à l'iniettore, si mantene à sta temperatura finu à chì hè necessariu.

Iniezione simultanea

L'iniezione simultanea furnisce protokolli di iniezione doppia di media di cuntrastu è saline simultaneamente.

Cunfigurazione

- L'iniettori sò dispunibuli cum'è u tettu o u pedestal.

Siringhe è tubi

I pacchetti di siringa è tubi da 200 mL / 200 mL sò dispunibuli in diversi pacchetti per risponde à e vostre esigenze per i protokolli di iniezione singola / doppia.

Nota: I pacchetti di siringa sò cumpatibili cù Injectors antmed.

CT2

Pudete truvà più dettagli da u ligame sottu nantu à u nostru injector di media di cuntrastu CT:

https://www.antmedhk.com/antmed-imastar-ct-dual-head-contrast-media-injection-system-product/

Per u video operativu, cliccate quì:

https://www.youtube.com/channel/UCQcK-jHy4yWISMzEID_zx4w/videos 

Avemu vendutu injectors di putenza à più di 3,000 unità in u mondu è in più di 70 paesi.Sè site interessatu, per piacè cuntattateci àinfo@antmed.com.


Tempu di Postu: Nov-14-2022

Lasciate u vostru Messaghju: