Amparate nantu à scanning MRI

Un scanner MRI hè un tipu d'equipaggiu di scanning medicale.Hè un equipamentu chì pò catturà ritratti di l'attività di u cervellu, è dopu aduprà software per restaurà l'imaghjini vistu da u sughjettu.

ImaStar MRI Injector

MRIApplicazioni

v Lesioni trovu

L'imaghjini di risonanza magnetica hè l'ultima tecnulugia di imaging medica chì utilizeghja u principiu di a risonanza magnetica nucleare.Hà effetti eccellenti nantu à u cervellu, a tiroïde, u fegatu, a vesícula biliar, a milza, i reni, u pancreas, a glàndula suprarenale, l'utru, l'ovariu, a prostata è altri organi solidi, è ancu u core è i grandi vasi.funzione diagnostica.In cunfrontu cù altri metudi d'esame ausiliari, a MRI hà i vantaghji di parechji paràmetri di imaging, veloce di scansione veloce, alta risoluzione di tissuti è immagini più chjare.Puderà aiutà i medichi "vede" e lesioni precoci chì ùn sò micca faciuli di detectà.Un strumentu forte per a screening precoce di malatie vascular.

Hè capitu chì, perchè i metalli interferiscenu cù u campu magneticu esternu, i pazienti anu da sguassà tutti l'uggetti metallichi nantu à i so corpi prima di passà esami MRI.Articuli magnetichi cum'è orologi, collane metalliche, denture, buttuni metallichi è anelli di contracepzioni metalliche ùn ponu esse purtati per esami MRI.Inoltre, e persone chì portanu un pacemaker è anu implanti metallici paramagnetici in u corpu, cum'è clips di metallo, stents, platti d'acciaio è viti, ùn ponu micca sottumessi à esami MRI.Un esame MRI di l'abdomen superiore (cum'è fegatu, pancreas, rino, glàndula suprarenale, etc.) deve esse realizatu nantu à u stomacu viotu, ma l'acqua suffirenziu pò esse beie prima di l'esame, chì aiutarà à u cunfini trà u stomacu, u fegatu. , è a spleen diventa più chjaru.

v Tumore trovu

A MRI hè u metudu di diagnostichi di l'imaghjini più efficau per u cervellu, a spine è altre malatie.Ùn pò micca solu detectà i tumuri precoci, infartu cerebrale, hemorrhage cerebral, abscess cerebral, cisticercosi cerebrale è malformazioni cerebrovascular congenital, ma ancu determinà i tipi di hydrocephalus è ragiuni, etc. è a salute di e donne cinesi, u screening precisu da MRI pò aiutà à truvà lesioni precoci di cancru di mama;L'esame MRI di a testa è u cori pò esse usatu per detectà e malatie d'altu risicu, cum'è a malatia di u cori è l'infartu cerebrale prima, prima chì una luce rossa sia emessu per a salute.Inoltre, a MRI pò ancu eseguisce esami abdominali è pelvic, cum'è fegato, vesícula, pancreas, utru, etc. I grandi vasi abdominali è l'angiografia di l'estremità ponu chjaramente diagnosticà l'aneurismi veri è falsi, dissecting aneurisms è i vini sanguini di l'estremità di diverse lesioni.A MRI hè assai precisa in u diagnosticu di diverse lesioni di tissutu articular, è hè assai sensibile à a necrosi asettica di a medula ossea è di l'ossu.

v Innocu

Siccomu a MRI hè l'imaghjini di u campu magneticu è ùn hà micca radiazione, hè innocu per u corpu umanu è hè assai sicuru.Quantu sapemu, ùn ci hè nè alcunu rapportu nantu à u dannu causatu da l'usu di esami di risonanza magnetica nucleare in u mondu, nè avemu trovu alcunu aumentu di l'incidenza di mutazioni genetiche o aberrazioni cromosomiali in i pazienti chì anu subitu risonanza magnetica nucleare. esami.Ancu l'MRI hè unicu in u screening di lesioni precoci, ogni inspezione hà i so limiti.Per esempiu, certi pazienti ùn sò micca adattati per a MRI, cusì ùn verificate micca.Ellu appellu chì ogni paziente deve seguità i cunsiglii di u duttore per l'esame.Ùn pensate micca chì u più caru l'esame di l'imaghjini, u megliu.Solu l'esame chì vi cunvene hè u megliu.

Fornimuinjectorsper iniezione di media di cuntrastu per scanning MRI.I nostriImaStar MRI Injectorpò aiutà à scanning più chjaru per e malatie diverse difficiuli.Avemu ancu furnituaccessoriper injectors, cumpresikit di siringa ad alta pressione, tubi di cunnessione di pressioneèaltri accessori.

kit di siringa ad alta pressione

Antmed hè un fornitore di dispusitivi medichi prufessiunale in Cina è pudemu furnisce una gamma completa di prudutti per l'iniezione di media di cuntrastu.

Please feel free to contact us if you are having any interests: info@antmed.com.


Tempu di Postu: Dec-14-2022

Lasciate u vostru Messaghju: