Antmed 1ml/3ml/5ml Luer-Lock Siringhe per vaccini COVID-19

Avete bisognu urgente di siringhe di vaccinu COVID-19?O avete bisognu di accumulà grandi quantità per u vostru paese / regione?

Antmed, a marca principale di siringa di alta pressione in Cina, furnisce in u mondu siringhe di vaccina COVID-19 di punta Luer-Lock 1ml/3ml/5ml di alta qualità è affidabili, attualmente fabricate 24/7.

Antmed hà una fiera capacità di produzzione di ogni ghjornu di dui milioni di siringhe cù a nostra stampa automatizata è e linee di assemblaggio operatu in tuttu u ghjornu.Hè una capacità di produzzione mensili di 60 milioni di siringhe!Inoltre, cuntinuemu à scala a nostra pruduzzione per risponde à i bisogni urgenti di i clienti.Tutte e siringhe di vaccine Antmed 1ml/3ml/5ml Luer-Lock sò prodotte in a nostra stanza pulita di classe 100,000.

A nostra capacità di scala hè attribuita à i nostri 20 anni di sperienza in a fabricazione di siringhe d'alta pressione di alta precisione è di alta qualità è u nostru dipartimentu di fabricazione di stampi in casa di classe mundiale.

Antmed siringhe Luer-Lock usa e getta da 1 ml/3 ml/5 ml:
● Sterilizazione EO
● Single Use
● Luer-Lock Syringe Tip
● Imballatu individualmente
● Gomma sintetica, senza lattice
● Senza DEHP è PVC
● Bassa residuale di u spaziu mortu
● scala 0.01ml
●without & cù agulla ozzione

Tutti i prudutti Antmed sò fabbricati in u nostru stabilimentu certificatu TUV è cù tutte l'appruvazioni regulatori necessarii.Cuntattateci u più prestu pussibule per pudè assicurà u vostru ordine nantu à u nostru prugramma di produzzione!

b7199586

Tempu di post: May-10-2021

Lasciate u vostru Messaghju: