Antmed dona un milione à u travagliu di risonanza di l'inundazione catastròfica di Henan

Da u 17 di lugliu di u 2021thà 21st, Pruvincia di Henan hà avutu una precipitazione storicamente forte.Hè a più forte precipitazione dapoi u 1961. Hè accadutu in tutte e cità di a pruvincia di Henan è a pioggia hè assai forte in a parti sittintriunali è cintrali.A precipitazione media massima in Zhengzhou hè 461.7 mm.Sicondu statistiche incomplete, dapoi u 16 di lugliu, sta volta di piogge forti hà affettatu 1,705 milioni di persone in 560 cità è paesi 83 persone sò morti per via di tempeste estreme.A pruvincia hà evacuatu 16,325 persone è resettled 1,647,100 persone.L'area di i culturi affettati era 750 mila ettari è a perdita ecunomica diretta era 5622,8877 milioni.

Da oghje, l'inundazione in Henan hè ghjunta à a fine.Aiutà e persone affettate à ricustruisce e so case hè diventata a prima priorità per i funzionari di u guvernu.Per caccià u silt di strada, ricustruisce e strutture pubbliche in a zona di disastru, etc., sò strettamente ligati à a vita di e persone affettate.

Innumerevoli imprese pubbliche è private naziunali anu fattu a so propria cuntribuzione à u travagliu di ricustruzzione post-disastru di Henan.A nazione sana travaglia inseme per a prutezzione di e persone colpite da disastru chì anu patitu perdite severi.

U compitu di ricustruzzione hè tremendu, è Antmed hè sempre statu inseme cù a nostra nazione.Sostenemu i valori core di a nostra cumpagnia: Rispettate u valore di l'impiegati, prutege l'interessi di i partenarii, pigliate a rispunsabilità suciale è perseverendu in u travagliu duru.Per sustene a ricustruzzione di a patria dopu l'inundazione in a Pruvincia di Henan, avemu attivamente donatu 1 milione à a Federazione di Carità Henan.

A piova hè spietata, è ci hè amore in u mondu.Antmed prestarà molta attenzione à a prevenzione di inundazioni è u travagliu di succorsu di disastru.Speremu di aiutà Henan à cavalcà e difficultà u più prestu pussibule!Fighjate per Henan!

Per sapè di più nantu à a nostra cumpagnia, visitate:www.antmed.com

27b774b8


Tempu di post: 01-09-2021

Lasciate u vostru Messaghju: